Het belang van het up-to-date houden van de website

Stel; je bent opzoek naar een zonnebril. Je zoekt op het internet naar winkels in de buurt en vindt meerdere websites. De eerste website is een verouderde website, heeft wat informatie, wat oude kleine foto’s, een verlopen actie en contact gegevens. De tweede website heeft een slide-show met frisse foto’s van het pand. De website [...]

Hoe verzin je een goede domeinnaam?

Een goede domeinnaam verzinnen is nog niet zo gemakkelijk. Wij geven graag de volgende tips: --Begin met brainstormen, pak een pen en papier en schrijf alles op wat met jouw website of bedrijf te maken heeft. Maak eventueel gebruik van een online synoniemenwoordenboek. Denk ook aan andere talen. --Beslis niet te snel, neem de tijd, [...]

Een bril passen zonder de deur uit te hoeven? Ja graag!

Er zijn mogelijkheden voor de consument om een bril te proberen zonder dat hij of zij bij u in de winkel hoeft te komen. Met een online spiegel, zoals bijvoorbeeld www.brilonline.com, kan uw klant eenvoudig thuis een foto uploaden en verschillende monturen proberen. Uit onderzoek van Q&A, blijkt dat consumenten deze optie nuttig vinden. Het [...]

Het belang van unieke content

Wanneer je tekst dupliceert op je website, zal de website niet snel gevonden worden in Google.  Om vindbaar in Google te zijn  is het van belangrijk om je eigen unieke content te plaatsen. Daarnaast houdt Google van veel tekst, hoe meer tekst hoe beter Google begrijpt waar de pagina over gaat en zal Google hem [...]

Een website een must in de optiekbranche?

U klanten vinden u zonder website ook wel…. toch? Volgens een groot optiek onderzoek van GfK en Q&A, blijkt dat internet op de eerste of de tweede plek staat wanneer men zich oriënteert op gerelateerde producten, alvorens zij een aankoop doen in de fysieke winkel. Bij het zoeken naar een nieuwe bril op sterkte zoekt [...]

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren.